Već sam odavno zaboravio što znači voljeti, ali sada ponovno osjećam ljubav, zavolio sam te samo tako, odjednom i neizmjerno sam sretan zbog toga. Pustio sam emocije da me vode i ne želim se braniti od toga što mi se događa, jer stvarno je lijepo opet biti zaljubljen i sretan. Još uvijek si mi daleko, ali kao da si svakim danom sve bliže i bliže, kao da ne postoji ta daljina što nas dijeli. Ti si postala dio moga svijeta, moje svakodnevnice i ne mogu zamisliti dan da ne mislim na tebe, da ne brinem o tebi gdje god bila. Znam da i ti osjećaš kako postoji netko tko stalno misli na tebe, što god radio, gdje god bio, znam to. Moji su dani ponovno ispunjeni, ispunjeni tobom, tvojim likom i mojom ljubavlju. Dok šećem svojim parkom utjehe svuda te vidim, nalazim te na svakoj klupi baš kao da si ovdje i tada sam sretan kako već dugo nisam bio. Sve boli, sva razočaranja tada nestaju i veselim se ovom divnom, sunčanom danu gledajući tvoju sliku koja je uvijek uz mene, gdje god bio. Ne prođe noć da ne zaspim dozivajući tvoje ime, sanjajući kako zajedno šećemo onako kao djeca, držeći se za ruke. Znam da zaljubljenost nije ljubav, ali tanka je granica između ta dva pojma i ja je polako, ali sigurno, prelazim osjećajući te tako blizu da ponekad boli i ništa mi nije važno osim znati da ponovno volim.

PONOVNO VOLIM