Razmišljam često što bi bilo da se nismo sreli, da nismo imali tu priliku i mogućnost voljeti se onako kako se samo zaista zaljubljeni vole, da te nisam imao i čuvao u srcu kao nešto najvrjednije što se može čuvati. To vrijeme provedeno s tobom bilo mi je najljepše što mi se dogodilo posljednjih godina, nešto što se ne zaboravlja jer nešto nedefinirano ne da jednostavno prepustiti zaboravu ono što je bilo toliko lijepo. Prije tebe sam bio nitko i ništa, s tobom sam bio sve, baš sve što sam poželio biti, dijete i odrasla osoba u isto vrijeme, nestašan i ozbiljan, smijao se i tugovao, sve sam to mogao s tobom. I zato te čuvam, tebe, tvoje snove, naše snove, ono što samo mi znamo i nitko nikada saznati neće. Ja volim tvoju lepršavost, brzopletost, ti voliš moju romantiku, srce sanjara i filozofiju. Mi smo jedno bez drugoga ništa, samo dvije usamljene duše, zajedno smo sve, poznanici, prijatelji, ljubavnici, sve što život čini ljepšim, bogatijim i bez čega bi bili siromašni u svakom pogledu. Ja sam onaj koji zna pronaći samo svoje blago i to sam učinio, pronašao te među masi ljudi i zato te tako ljubomorno i posesivno čuvam, jer tako nešto nikada više neću naći. Ti si razlog zbog kojega se ujutro budim s osmijehom i nosim ga cijeli dan pokazujući svima da imam razloga biti sretan, a taj razlog se zove tvojim imenom i ja ga ne želim zamijeniti ničijim drugim. Ti si sve što nikada nisam ni sanjao da ću imati, u čemu uživam kad te jutrom pogledam onako sanjivu i moju nakon neprospavane noći, zajedničke noći koja nas sjedinjuje u svom mraku, a ti mi osvjetljavaš tu noć jer ti si moje svjetlo, moja jedina ljubav zauvijek i zato te čuvam, držim te i ne puštam od sebe, ne dam te nikome. Čuvam te kao najvrjednije blago koje sam mogao pronaći i baš ti si jedina na ovom svijetu koja ispunjavaš moje dane, olakšavaš sve moje probdjevene noći, uljepšavaš sva moja jutra i onda kada te nema ovdje, kada nisi blizu ti si uvijek tu, a ja samo tvoj gdje god bili. Ti si ono sunce u vrijeme kišnih dana koje mi daje snagu izdržati sve teškoće, boli, sve moje probleme, vraćaš mi mirnoću kad su vremena turbulentna, kad je teško, sve si to ti i nikada te nitko neće zamijeniti. Zato te čuvam, jer bez tebe ja sam nitko, ja ne postojim, samo sam neznatan mali dio velikog svijeta, onoga u kojemu sam pronašao baš tebe i nitko mi drugi ne treba. Zato te čuvam i čuvati ću te dok živim, jer ja i živim zbog tebe, za tebe, za sve one buduće dane i noći koje nas još čekaju, stoje pred nama da ih iskoristimo kako najbolje znamo, zajedno i sretni što imamo jedno drugo. Samo jedna tvoja riječ meni mijenja život, zaboravljam na sve drugo, na sve druge, samo jedna jedina tvoja riječ vraća me opet u tvoj zagrljaj iz kojega nikada nisam i otišao, samo me neko vrijeme u njemu nije bilo, ali ja sam bio uz tebe i kada nisam blizu i zato te čuvam i ne dam nikome i nikada, zapamti to zauvijek, jer ja bez tebe ne mogu i ne želim, ja bez tebe jednostavno ne živim i zbog toga te moram čuvati jer samo sam tada ono što ti hoćeš da budem, samo sam tada tvoj i ničiji više. Zauvijek.

ČUVAM TE