Nikada nećeš saznati koliko te volim, ne zato što ti ja to ne želim reći već zato što je to neopisivo. Teško se nalaze riječi za takvu vrstu ljubavi, ona je beskrajna, dovoljno jaka da te nikada ne pustim od sebe i da zauvijek ostanem s tobom. Volim te kao nikoga do sada, zapravo sam samo mislio da volim u prošlosti, ali bila je to više neka zaluđenost, simpatija, ni ja ne znam što, ali tek sad shvaćam da je to prava i bezrezervna ljubav, ona koju sada dajem tebi. Nema trenutka u danu da mi nisi u mislima, uvijek si tu, negdje duboko u meni, u mom srcu koje je u cijelosti tvoje, tebi pripada, baš kao što ti i ja pripadam u potpunosti. Iako nisi blizu, iako nisi kraj mene svakoga dana, ti si uvijek tu i nikakva daljina mi ništa ne znači. Čuvati nekoga u srcu najveće je blago, najviše što netko može, jer srce znači život, a ti ga imaš, sada i zauvijek. Sve emocije koje imam dao sam tebi i ni trenutka nisam zbog toga zažalio, upravo zato jer te neizmjerno volim. Želim biti s tobom kada si sretna, a pogotovo onda kada ti u pogledu vidim da si tužna, da nešto nije u redu, tada zaista želim biti uz tebe, utješiti te, jer kad boli tebe i ja osjećam boli, a kada si sretna i ja se veselim. Jedino što znam je da se nikada nisam ovako osjećao, nikada toliko emocija, koje sam godinama skrivao i nisam im dopuštao izlazak bojeći se još jednog povrjeđivanja, jer sam cijeli život bio povrijeđen, tako sam živio i naučio na to, a sada konačno nekoga volim, osjećam kako nekome u potpunosti pripadam. Ti si ta koja je to uspjela, nikada nitko prije tebe nije mogao i zato te toliko volim. I ovoga trenutka mislim samo na tebe i ovoga časa jedino si mi ti važna, najvažnija na svijetu. Kuda god se okrenem vidim tebe, svake sekunde osjećam te kao nikoga, volim te beskrajno i zauvijek i želim samo tebe u svom životu, nitko mi drugi ne treba, o nikome drugome ne razmišljam, zato budi uz mene, ostani uz mene, oboje to zaslužujemo, oboje trebamo zajedničku sreću, a jedino si ti ta koja mi je može donijeti.

LJUBAV JE BESKRAJNA