Pamtim svaku tvoju riječ, poruku, sve što si mi uputila i svaka je jednom suzom oprana koliko god sretne bile, jer nikada mi ništa tužno nisi rekla, ali ja plačem od sreće što te svojom mogu nazvati, što ti i ja to znamo, jer ti nisi svačija ili ničija, ti si moja. Moje si blago, ruke tvoje smiruju i odnose sve patnje koje nitko drugi odnijeti ne može. Samo jedna tvoja riječ dovoljna je da me usrećiš, uljepšaš sve, dane i noći pune nespokoja i straha, ali uz tebe se ne bojim nikoga i ničega. Ti si ona koja me jutrom budi i zbog koje se budim, zbog koje živim ovaj život, jer jedino ti znaš pružiti utjehu kada je najviše trebam. Iz tvojih riječi samo ja prepoznajem nježnost, čitam između redova što god rekla i tu nalazim ljubav koje ni ti ni ja nismo svjesni, jer smo se oboje branili od nje. Jednoga dana sve će biti drugačije, znam to, samo trebamo oboje skupiti hrabrosti i biti skupa često i dugo, tada će sve doći na svoje mjesto, vjeruj mi. Ja ti nikada nisam lagao, o osjećajima pogotovo, uvijek si sve znala i sada znaš. O tome se lagati ne može, izdaje te pogled, riječ, pjesma, bilo što. Sve što pišem tvoje je, za tebe je, sve što duboko u sebi čuvam, opet čuvam za tebe. Često se pitam dopiru li do tebe moje pjesme, što osjećaš dok ih čitaš, tako bih to htio znati, bilo bi mi puno lakše jer bi znao kako dišeš i koliki komadić srca čuvaš za mene, a znam da u njemu stanujem barem jednim malim dijelom sebe. Ti si ono što sam oduvijek htio, sanjao, o kome sam odavno pisao, a da ni sam nisam znao kako pišem zapravo tebi. Mogao bih hodajući do tebe, uzeo te u naručje i odnio negdje daleko, u svijet gdje nas nitko ne zna, gdje nema tuge i gdje se svi smiju i mi zajedno s njima, a ovako plačem za svakim izgubljenim danom bez tebe, za svakom izgubljenom noći u kojoj nisi ovdje. Vjetar lomi grane ispod moga prozora kao što se i moje srce lomi za tobom, donosi kišu pa se moje suze ne vide, jer nisu to suze, samo kišne kapi. Dolaziš mi u snove, srećo moja, sanjam da si ovdje i da nikada više nećeš otići isto kao što ni ja nikada tebe neću napustiti, to je moja zakletva tebi, sebi, nama, onome što tek treba doći i što oboje čekamo. Ja ću uvijek biti tu, nikada neću otići, život je samo jedan, a moj život si ti, moja najveća tuga i moje najveće veselje, srećo moja.

SREĆO MOJA