Hladna i tamna noć bez zvijezda, a tako volim gledati zvijezde, međutim, večeras ih nema kao što nema ni tebe. Tako mi nedostaješ, danas posebno, ne znam zašto jer dan je bio kao i svaki drugi. Kažu da će snijeg, nadam se da hoće i da će biti prava zimska idila koju želim podijeliti s tobom, proći snijegom zametenim stazama tamo gdje još nitko od nas nije prošao. Večeras sam pun neke sjete, ne znam čega, ne mogu to opisati, jedino što znam je kako mi silno nedostaješ. Očito je još jedna teška noć ispred mene, a toliko ih je već bilo da im ni broja ne znam, pa mi trebaš večeras kao nikada. Palim još jednu cigaretu sjedeći vani u ovoj prohladnoj noći , pokušavam se koncentrirati na tekst koji svakako želim napisati, ali ne uspijeva mi, ti si mi u mislima i taj snijeg koji treba pasti, šetnja u dvoje i to mi nikako ne izlazi iz glave, ne mogu razmišljati o ničemu drugome. Zato mi toliko trebaš baš sada, ovoga trenutka, ali tebe nema, daleko si, ne mogu do tebe, pa ti pišem sve što želim i osjećam. Tako mi je lakše, smireniji sam dok mi vjetar, onaj pravi sjeverni šiba lice, ali ja hladnoću kao da ne osjećam dok razmišljam o tebi, o danu kad ćeš doći, jer obećala si, a znam da ne kršiš obećanja i ja ti vjerujem. Kako bih lakše podnio ovu večer i noć što dolazi, stavljam i slušam svog omiljenog Beethovena, Mjesečeva sonata, kao stvorena a večeras. Toliko mi nedostaješ da mi dođe pješice se uputiti do tebe, koliko god daleko bilo, samo da ne budem tako prokleto sam. Prijatelji me pokušavaju oraspoložiti, utješiti, ali meni trebaš samo ti i nitko drugi, svi mi smetaju i bolje ova samoća nego beskrajno objašnjavanje što mi je i kako mi je. Teško mi je što sam u takvom stanju, da mi toliko fališ, svakoga dana sve više i sve snažnije. Polako se na nebu skupljaju oblaci i zaista bi mogao pasti taj snijeg, a ja ga jako volim, ipak nije isto bez tebe, ništa nije isto bez tebe. Nedostaje mi tvoja blizina, da me utješiš, utopliš ove hladne večeri, večeri bez zvijezda, ali puno oblaka iz kojih očekujem prve pahulje, a s njima i tebe, jer posebno volim šetnje dok pahulje padaju, baš kao što volim i tebe.

VEČERAS MI TREBAŠ